
Nasz specjalista w ogólnopolskim gronie ekspertów
Specjaliści z naszego Szpitala nie tylko leczą, ale też zabierają głos i dzielą się swoim doświadczeniem na forum ogólnopolskim.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i w celu poprawy jakości obsługi telefonicznej naszych Pacjentów, uruchomiliśmy wirtualną centralę telefoniczną, automatyczną zapowiedź głosową oraz menu dzięki któremu każda osoba dzwoniąca będzie mogła połączyć się bezpośrednio z działami i oddziałami w podległych nam placówkach.
Ma to na celu odciążenie Działu Rejestracji, który dotychczas obsługiwał wszystkie sprawy osób dzwoniących i jednoczesne odblokowanie linii dla Pacjentów chcących dokonać rejestracji na wizytę lekarską.
Uruchomiliśmy również system kolejkowy, dzięki któremu, w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego, każdy dzwoniący będzie mógł poczekać w kolejce na załatwienie swojej sprawy a jego połączenie nie zostanie rozłączone.
Wszystkie stanowiska rejestracji zostały wyposażone w słuchawki nagłowne z mikrofonami, by jeszcze efektywniej i sprawniej obsługiwać naszych pacjentów podczas rozmów telefonicznych.
Specjaliści z naszego Szpitala nie tylko leczą, ale też zabierają głos i dzielą się swoim doświadczeniem na forum ogólnopolskim.
Swoją pracę wykonywały z ogromnym zaangażowaniem – będąc wsparciem dla ordynatorów szpitalnych oddziałów, lekarzy, ale i pacjentów… których podnosiły na duchu dobrym słowem, uśmiechem i
Światowy Dzień Gruźlicy jest po to, aby upamiętniać odkrycie prątków tej choroby – czyli bakterii, które ją wywołują – przez niemieckiego mikrobiologa Roberta Kocha.
Dziś pierwszy dzień wiosny i być może znajdą się osoby, które oczekiwały, że w nową porę roku wejdą z większą energią.
Lidia Tkaczyk, psycholog