Logo SP ZOZ MSWiA w Krakowie

Działamy dla dobra Pacjenta

Wychodzimy naprzeciw Pacjentom

Zmieniliśmy numerację telefonów i jednocześnie uruchomiliśmy głosową centralę telefoniczną wraz z kolejkowaniem rozmów, ułatwiającą naszym Pacjentom załatwienie ich spraw

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i w celu poprawy jakości obsługi telefonicznej naszych Pacjentów, uruchomiliśmy  wirtualną centralę telefoniczną, automatyczną zapowiedź głosową oraz menu dzięki któremu każda osoba dzwoniąca będzie mogła połączyć się bezpośrednio z działami i oddziałami w podległych nam placówkach.

Ma to na celu odciążenie Działu Rejestracji, który dotychczas obsługiwał wszystkie sprawy osób dzwoniących i jednoczesne odblokowanie linii dla Pacjentów chcących dokonać rejestracji na wizytę lekarską.

Uruchomiliśmy również system kolejkowy, dzięki któremu, w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego, każdy dzwoniący będzie mógł poczekać w kolejce na załatwienie swojej sprawy a jego połączenie nie zostanie rozłączone.

Wszystkie stanowiska rejestracji zostały wyposażone w słuchawki nagłowne z mikrofonami, by jeszcze efektywniej i sprawniej obsługiwać naszych pacjentów podczas rozmów telefonicznych.

Nowe numery telefonów

Metadane strony

Aktualności

Szpital Przyjazny Seniorom

“Chciałbym, żeby szpital zapewniał nie tylko leczenie w sensie medycznym… ale też opiekę psychologiczną, dietetyczną, rehabilitacyjną – czyli wszystko to, czego potrzebują seniorzy. Chcemy, żeby

Czytaj więcej »

XI Międzynarodowe SENIORALIA

Równo rok temu, nasz ówczesny Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa gościł na X Międzynarodowych Senioraliach w Krakowie i ze sceny motywował do aktywnego życia, pełnego: radości,

Czytaj więcej »
Zdjęcie przedstawia rzut z lotu ptaka na teren szpitala. Widoczne są 3 budynki, które zostały oznaczone A B C
Skip to content