
Szkolimy się!
Jak pomagać seniorom? Przede wszystkim trzeba lepiej zrozumieć problemy i potrzeby osób starszych. Oczywiście… Wiedza to jedno, ale kluczowa jest praktyka… i tutaj trzeba wyprzedzić
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i w celu poprawy jakości obsługi telefonicznej naszych Pacjentów, uruchomiliśmy wirtualną centralę telefoniczną, automatyczną zapowiedź głosową oraz menu dzięki któremu każda osoba dzwoniąca będzie mogła połączyć się bezpośrednio z działami i oddziałami w podległych nam placówkach.
Ma to na celu odciążenie Działu Rejestracji, który dotychczas obsługiwał wszystkie sprawy osób dzwoniących i jednoczesne odblokowanie linii dla Pacjentów chcących dokonać rejestracji na wizytę lekarską.
Uruchomiliśmy również system kolejkowy, dzięki któremu, w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego, każdy dzwoniący będzie mógł poczekać w kolejce na załatwienie swojej sprawy a jego połączenie nie zostanie rozłączone.
Wszystkie stanowiska rejestracji zostały wyposażone w słuchawki nagłowne z mikrofonami, by jeszcze efektywniej i sprawniej obsługiwać naszych pacjentów podczas rozmów telefonicznych.
Jak pomagać seniorom? Przede wszystkim trzeba lepiej zrozumieć problemy i potrzeby osób starszych. Oczywiście… Wiedza to jedno, ale kluczowa jest praktyka… i tutaj trzeba wyprzedzić
Przez lata może nie dawać żadnych objawów i zdarza się, że dopiero złamanie sygnalizuje nam, że kości są bardzo osłabione. Mówi się, że podkrada je
Panowie po 50. roku życia powinni raz w roku zgłaszać się do urologa. Rak prostaty to jeden z najczęstszych nowotworów u mężczyzn. Co roku, w
Sygnałem alarmowym jest zwykle krwiomocz. U połowy chorych będzie to w ogóle pierwszy znak, że dzieje się coś niepokojącego, bo choroba rozwija się podstępnie i