Spokojnie! To tylko ćwiczenia…
Scenariusz jak z filmu…
W Szpitalu MSWiA w Krakowie, w magazynie na piątym piętrze wybuchł pożar – który zauważyła osoba sprzątająca i ten moment
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i w celu poprawy jakości obsługi telefonicznej naszych Pacjentów, uruchomiliśmy wirtualną centralę telefoniczną, automatyczną zapowiedź głosową oraz menu dzięki któremu każda osoba dzwoniąca będzie mogła połączyć się bezpośrednio z działami i oddziałami w podległych nam placówkach.
Ma to na celu odciążenie Działu Rejestracji, który dotychczas obsługiwał wszystkie sprawy osób dzwoniących i jednoczesne odblokowanie linii dla Pacjentów chcących dokonać rejestracji na wizytę lekarską.
Uruchomiliśmy również system kolejkowy, dzięki któremu, w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego, każdy dzwoniący będzie mógł poczekać w kolejce na załatwienie swojej sprawy a jego połączenie nie zostanie rozłączone.
Wszystkie stanowiska rejestracji zostały wyposażone w słuchawki nagłowne z mikrofonami, by jeszcze efektywniej i sprawniej obsługiwać naszych pacjentów podczas rozmów telefonicznych.
Scenariusz jak z filmu…
W Szpitalu MSWiA w Krakowie, w magazynie na piątym piętrze wybuchł pożar – który zauważyła osoba sprzątająca i ten moment
“Chciałbym, żeby szpital zapewniał nie tylko leczenie w sensie medycznym… ale też opiekę psychologiczną, dietetyczną, rehabilitacyjną – czyli wszystko to, czego potrzebują seniorzy. Chcemy, żeby
Podnoszenie kwalifikacji, poszerzanie wiedzy i wymiana doświadczeń… Pielęgniarki ze Szpitala MSWiA w Krakowie – uczestniczą w szkoleniach po to, żeby jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki
Równo rok temu, nasz ówczesny Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa gościł na X Międzynarodowych Senioraliach w Krakowie i ze sceny motywował do aktywnego życia, pełnego: radości,