Wychodzimy naprzeciw Pacjentom

Zmieniliśmy numerację telefonów i jednocześnie uruchomiliśmy głosową centralę telefoniczną wraz z kolejkowaniem rozmów, ułatwiającą naszym Pacjentom załatwienie ich spraw

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i w celu poprawy jakości obsługi telefonicznej naszych Pacjentów, uruchomiliśmy  wirtualną centralę telefoniczną, automatyczną zapowiedź głosową oraz menu dzięki któremu każda osoba dzwoniąca będzie mogła połączyć się bezpośrednio z działami i oddziałami w podległych nam placówkach.

Ma to na celu odciążenie Działu Rejestracji, który dotychczas obsługiwał wszystkie sprawy osób dzwoniących i jednoczesne odblokowanie linii dla Pacjentów chcących dokonać rejestracji na wizytę lekarską.

Uruchomiliśmy również system kolejkowy, dzięki któremu, w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego, każdy dzwoniący będzie mógł poczekać w kolejce na załatwienie swojej sprawy a jego połączenie nie zostanie rozłączone.

Wszystkie stanowiska rejestracji zostały wyposażone w słuchawki nagłowne z mikrofonami, by jeszcze efektywniej i sprawniej obsługiwać naszych pacjentów podczas rozmów telefonicznych.

Nowe numery telefonów

Metadane strony

Aktualności

Zdjęcie przedstawia rzut z lotu ptaka na teren szpitala. Widoczne są 3 budynki, które zostały oznaczone A B C
Skip to content