
Międzynarodowy Dzień Pracownika Ochrony Zdrowia
Do dyspozycji mają: wiedzę, doświadczenie, nowoczesny sprzęt i leki… ale czasami leczy też: słowo, uśmiech, gest…
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i w celu poprawy jakości obsługi telefonicznej naszych Pacjentów, uruchomiliśmy wirtualną centralę telefoniczną, automatyczną zapowiedź głosową oraz menu dzięki któremu każda osoba dzwoniąca będzie mogła połączyć się bezpośrednio z działami i oddziałami w podległych nam placówkach.
Ma to na celu odciążenie Działu Rejestracji, który dotychczas obsługiwał wszystkie sprawy osób dzwoniących i jednoczesne odblokowanie linii dla Pacjentów chcących dokonać rejestracji na wizytę lekarską.
Uruchomiliśmy również system kolejkowy, dzięki któremu, w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego, każdy dzwoniący będzie mógł poczekać w kolejce na załatwienie swojej sprawy a jego połączenie nie zostanie rozłączone.
Wszystkie stanowiska rejestracji zostały wyposażone w słuchawki nagłowne z mikrofonami, by jeszcze efektywniej i sprawniej obsługiwać naszych pacjentów podczas rozmów telefonicznych.
Do dyspozycji mają: wiedzę, doświadczenie, nowoczesny sprzęt i leki… ale czasami leczy też: słowo, uśmiech, gest…
Czy jesteśmy gotowi czy nie – jesień nadeszła. Razem z nią zawsze pojawia się pytanie: Jak przetrwać sezon infekcyjny?
Nasza dietetyczka Agnieszka Karelus radzi,
Co dziś było na śniadanie i kolację? Jeśli odpowiedź brzmi: parówki, to można to potraktować jako świętowanie – w końcu to ich dzień…
To z jednej strony tak oczywiste – z drugiej, tak ważne jest dla nas to, żeby to wybrzmiało…